Conker

Good Goodbye - ONE OK ROCK

sweetest:

「点赞红心」ONE OK ROCK

前奏一出来就已爱上,原以为是欧洲乐队,却是日本组合,英文演绎超棒!

ONE OK ROCK(ワンオクロック),日本四人摇滚乐队,简称「ワンオク」、「OOR」。所属AMUSE事务所,唱片公司为A - Sketch。多支热门单曲进入Oricon公信榜,被视为日本摇滚界最有潜力的团体备受瞩目中。


歌词:

You're the light I'm the shadow
你是光 我就是影
on the wall when you sleep
映照在墙上 当你入睡时
Everything that I need is right here with me
我想拥有的全部都在这里

Come to me
请靠近我
All that I say's already said
我想说的都已经对你说过了

I come to you
当我到了你的身边
There is one word that I can't forget
只有一个词让我不能忘记

Goodbye
再见
Good Goodbye
愿再相见
Goodbye
再见
Good Goodbye
愿再相见

Little time not a moment wasted with you
我和你在一起的这些时间并不浪费
I realized to stay
我想留下
We had to break away
但事实是我们必须分开

Come to me
请靠近我
All that I can say's already said
我想说的都已经对你说过了
I come to you
当我到了你的身边
There is one word that I can't forget
只有一个词让我不能忘记

Goodbye
再见
Good Goodbye
愿再相见
Goodbye
再见
Good Goodbye
愿再相见

Little time not a moment wasted with you
我和你在一起的这些时间并不浪费


评论

热度(100)