Conker

How I Want Ya (feat. Dev) - Thames、DEV

sweetest:

一起嗨,令人抖腿的一首歌,无限循环~

歌词:

all you want, all you need
你的所求,你的所需
I could be your anything
我都会倾尽所有
tell me girl what you need
告诉我女孩你意欲何求
honest eyes, no disguise
诚恳的眼神毫无伪装
you know where I'll be tonight
你知道我今晚将去向何方
tell me girl what you need
告诉我女孩你意欲何求

'cause I be waiting for you
因为我为你翘首盼望
trying just to get through
尝试度过这道坎吧
tell me what to do,
告诉我如何是好
just tell me what to do
只是告诉我如何是好
and I been up the whole night
我彻夜未眠
trying to get my head right
努力平静思绪
no matter what I do
不管我做什么
all I want is you
你是唯一我所求
oh how I want ya
噢我是多么想拥有你
oh how I need ya darling
噢我是多么需要你亲爱的
oh how I want ya
噢我是多么想拥有你
oh how I need ya darling
噢我是多么需要你亲爱的
oh how I want ya
噢我是多么想拥有你
oh how I need ya darling
噢我是多么需要你亲爱的
oh how I want ya
噢我是多么想拥有你
oh how I need ya darling
噢我是多么需要你亲爱的
what's the play in this game
这场游戏到底意义何在
tell me if you feel the same
告诉我你是否也有同感
do you care either way
你是否在乎二选一
you can't fight what feels right
你无法违心而行
I can see it in your eyes
我能从你的眼睛里看见
say what you wanna say
说出你的心里话
'cause I been waiting for you
因为我在为你翘首盼望
trying just to get through
尝试度过这道坎吧
tell me what to do
告诉我如何是好
just tell me what to do
只是告诉我如何是好
and I been up the whole night
我彻夜未眠
trying to get my head right
努力平静思绪
no matter what I do all I want is you
不管我做什么,你是我唯一所求
oh how I want ya
噢我是如何想拥有你
oh how I need ya darling
噢我是多么需要你亲爱的
oh how I want ya
噢我是多么想拥有你
oh how I need ya darling
噢我是多么需要你亲爱的
oh how I want ya
噢我是多么想拥有你
oh how I need ya darling
噢我是多么需要你亲爱的
oh how I want ya
噢我是多么想拥有你
oh how I need ya darling
噢我是多么需要你亲爱的
all I want is you
你是我唯一所求
oh how I want ya
噢我是多么想拥有你
oh how I need ya darling
噢我是多么需要你亲爱的
oh how I want ya
噢我是多么想拥有你
oh how I need ya darling
噢我是多么需要你亲爱的
oh how I want ya
噢我是多么想拥有你
oh how I need ya darling
噢我是多么需要你亲爱的
oh how I want ya
噢我是多么想拥有你
oh how I need ya darling
噢我是多么需要你亲爱的
how how how I want ya
噢我是多么想拥有你
how how how I want ya
噢我是多么想拥有你
how how how I want ya
噢我是多么想拥有你
how how how I need ya
噢我是多么想拥有你
how how how I ……
我多么多么多……


评论

热度(89)