Conker

Let Me Love You - Alex Goot、Kurt Hugo Schneider、Against the Current

sweetest:

「翻唱」

前奏给力,男女对唱好听,这一版超强,选自2017-3月专辑。


歌词:

I used to believe
我曾坚信
We were burnin' on the edge of somethin' beautiful
我们会一直沉浸在美妙的爱情中
Somethin' beautiful
美妙的爱情中
Selling a dream
梦想太过美好,让人不懂得珍惜
Smoke and mirrors keep us waitin' on a miracle
模糊不清的现实让我们一直等待奇迹的降临
On a miracle
奇迹的降临


Say, go through the darkest of days
你说,度过那段黑暗的时光
Heaven's a heartbreak away
心中的天堂会让所有心碎都成为过往
Never let you go, never let me down
永远不会让你离开,永远不要让我失望
Oh, it's been a hell of a ride
一直以来心情无比沉重,就如同向着地域前进
Driving the edge of a knife
如同走在刀尖之上,寸步难行
Never let you go, never let me down
永远不会让你离开,永远不要让我失望

Don't you give up, nah-nah-nah
难道你会放弃吗
I won't give up, nah-nah-nah
我一定会坚持到底
Let me love you(let me love you)
让我来爱你
Let me love you(let me love you)
让我来爱你
Don't you give up, nah-nah-nah
难道你会放弃吗
I won't give up, nah-nah-nah
我一定会坚持到底
Let me love you(let me love you)
让我来爱你
Let me love you(let me love you)
让我来爱你

Don't fall asleep
不要心生疲惫
At the wheel, we've got a million miles ahead of us
即使日夜兼程,我们的未来还很遥远
Miles ahead of us
还很遥远
All that we need
我们需要
Is a rude awakening to know we're good enough
猛然觉醒,知道我们已经足够强大
Know we're good enough
知道我们已经足够强大

Say go through the darkest of days
你说,度过那段黑暗的时光
Heaven's a heartbreak away
心中的天堂会让所有心碎都成为过往
Never let you go, never let me down
永远不会让你离开,永远不要让我失望
Oh it's been a hell of a ride
一直以来心情无比沉重,就如同向着地域前进
Driving the edge of a knife
如同走在刀尖之上,寸步难行
Never let you go, never let me down
永远不会让你离开,永远不要让我失望

Don't you give up, nah-nah-nah
难道你会放弃吗
I won't give up, nah-nah-nah
我一定会坚持到底
Let me love you(let me love you)
让我来爱你
Let me love you(let me love you)
让我来爱你
Don't you give up, nah-nah-nah
难道你会放弃吗
I won't give up, nah-nah-nah
我一定会坚持到底
Let me love you(let me love you)
让我来爱你
Let me love you(let me love you)
让我来爱你

Never let you go, never let you go now
永远不会让你离开,永远不会让你离开
Never let you go, never let me down
永远不会让你离开,永远不要让我失望
Never let you go, never let me down
永远不会让你离开,永远不要让我失望
Never let you go, never let me down
永远不会让你离开,永远不要让我失望

Don't you give up, nah-nah-nah
难道你会放弃吗
I won't give up, nah-nah-nah
我一定会坚持到底
Let me love you
让我来爱你
Let me love you
让我来爱你
Don't you give up, nah-nah-nah
难道你会放弃吗
I won't give up, nah-nah-nah
我一定会坚持到底
Let me love you(let me love you)
让我来爱你
Let me love you(let me love you)
让我来爱你


评论

热度(307)